ЛОВ

РИБОЛОВ

Често Задавани Въпроси

Как мога да направя поръчка?

Можете да направите поръчка директно през нашия онлайн магазин. Изберете желаните продукти, добавете ги в кошницата и следвайте стъпките за финализиране на поръчката.

Как мога да платя?

Наложен платеж – плащане в брой на куриера, при доставка на поръчката.

Кога ще пристигне поръчката ми?

Срокът за доставка е 1 работен ден (за поръчки, направени до 17:00 часа в работни дни). Доставката до адрес на клиента се осъществява в рамките на работния ден. Ако сте посочили доставка до офис на куриера, може да вземете пратката си от офиса след 09:00 сутринта.

При извънредни ситуации като: влошени метеорологични условия, официални празници и пр. може да възникне забавяне в сроковете за доставка, но това са независещи от нас обстоятелства, за които не можем да поемем отговорност.

Кой ще достави пратката?

Пратките ни се доставят от куриерска фирма Еконт Експрес.

Пратката ще пристигне ли здрава? Няма ли да се счупи по пътя?

Пратките, които са чупливи се опаковат надеждно в аерофолио и се застраховат предварително.

Ако се счупят по време на транспортирането, щетите се поемат от куриерската фирма.

Можем и да получим поръчката същия ден?

Най-краткият срок на доставка е на следващия ден след поръчката, тъй като Еконт нямат експресна доставка в рамките на деня.

Каква е политиката за връщане на продукти?

Ако по някаква причина не сте доволни от покупката си, имате възможност да върнете продукта в срок до 14 дни от датата на получаване. Продуктите трябва да бъдат в оригиналната си опаковка и без следи от употреба.

Мога ли да променя или анулирам поръчка?

Промени по поръчката или анулиране са възможни, ако тя още не е била обработена и изпратена. За тази цел, моля, свържете се възможно най-бързо с наш представител обслужване на клиенти.